آرشیو شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۸۷
شهرستان ها
۱۱

تقدیر از خادمان نمونه، برتر و برگزیده حرم مطهر رضوی

مشهد - خبرنگار کیهان: درآخرین روز از ایام شکرگزاری خدمت در بارگاه منوررضوی که طی روزهای دهم تا هفدهم شوال در حرم مطهر برگزار شد از 1900 خادم و خدمت گزار نمونه، برتر و برگزیده این آستان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از تلاش گروه های مختلف خادم، حافظان، دربان، کفشدار، انواربار، خدمتگزاران افتخاری انتظامات صحن ها، انتظامات هادی، صندلی چرخ دار، اداره روشنایی، مهمانسرا، تضمین کیفیت، گل آرایی، بسیج خواهران، پیداشدگان، امانات و تعدادی دیگر از بخش های حرم مطهر رضوی تقدیر شد.

حجت الاسلام ماندگاری در این مراسم طی سخنانی گفت: امام رضا(ع) دو ویژگی پرکار بودن و گمنامی خدام را بیشتر می پسندند، پس باید کاری کنیم که در گزینش ایشان نمره قبولی بگیریم.

وی تصریح کرد:خدمت در بارگاه منور رضوی با این حجم زائر، کار سختی است که تنها با عشق و ارادت امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: معرفت،. تقوا و عمل صالح را فقط با عشق و محبت خالصانه می توان به دست آورد.

این سخنران تصریح کرد: خدام باید بسنجند آیا در مدرسه خادمی امام رئوف (ع) رشد کرد ه اند و رابطه ولایتی با مولای خود برقرار کرده اند یا خیر.

وی اضافه کرد: وقتی امام رضا (ع) کارگردان زندگی ما باشد نقش ها تبیین و گفتارها تنظیم شده و آرایش زندگی بر اساس آموزه های اسلامی شکل می گیرد.

در این مراسم لوح های تقدیری به نمایندگان کشیک های مختلف و خدمتگزاران بخش های ذکر شده اهدا شد و به دلیل تعداد زیاد خدام و خدمتگزاران نمونه، برتر و برگزیده، اهدای بقیه لوح ها در محل کشیک ها صورت گرفت.