آرشیو شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۸۷
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

بیایید همه با هم دروغ بگوییم!

یکی از مسئولان دانشگاه الزهرا(س) هرگونه تنش و درگیری در مراسم سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی که دوشنبه گذشته به مناسبت بزرگداشت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد را تکذیب کرد.

این مقام مسئول در دانشگاه الزهرا(س) با اشاره به این که دوشنبه گذشته به مناسبت بزرگداشت امام جعفر صادق(ع) مراسمی با سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی با عنوان «پدر عقلانیت، تجسم اخلاق» در این دانشگاه برگزار شد اعلام کرد: علی رغم این که این نشست با حضور متراکم و انبوه دانشجویان و اساتید در آرامش کامل و بدون کوچکترین تنشی میان دانشجویان با یکدیگر به پایان رسید جای تعجب است که سایت های وابسته به حزب مشارکت، نهضت آزادی و افراطیون طیف علامه به جعل خبر و شایعه پراکنی در این زمینه روی آوردند و ادعا کردند در این نشست دانشجویان به زد و خورد پرداختند و حتی موضوع سخنرانی استاد رحیم پور تغییر یافت!

این در حالی است که سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی در این نشست با عنوان «پدر عقلانیت، تجسم اخلاق» در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) که با حضور متراکم اساتید و دانشجویان همراه بود، از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی به طور کامل پخش شد.

این مقام مسئول در دانشگاه الزهرا که با خبرنگار کیهان سخن می گفت تاکید کرد چنین خبرسازی های خنده داری فقط دو دلیل می تواند داشته باشد. اول آن که جریان فتنه گر که پس از حوادث اخیر با بی اعتنایی گسترده اساتید و دانشجویان مواجه شده و دربه در به دنبال مستمع و دانشجو می گردد قصد دارد با تحرکاتی از این دست سکوت سرد و بی محلی دانشجویان در هفته های گذشته را جبران کند. عامل دوم هم این است که اصلاح طلبان که طمع فراوانی به محیط دانشگاه کرده اند اما در دو هفته گذشته بیش از چند ده نفر پای کار آنها نیامده، سعی می کنند با جعل و انتشار اخباری سراسر دروغ از این دست چنین القا کنند که فضای دانشگاه ها همچنان در اختیار آنهاست در حالی که دانشجویان و اساتید همه آرزوهای آنها برای سوءاستفاده از دانشگاه را ناکام گذاشته اند. جالب است که حتی پس از روشن شدن حقیقت مسئله بنگاه های خبری اصلاح طلب بر سیاست خبرسازی به جای خبررسانی اصرار می ورزند!