آرشیو شنبه ۲ آبان ۱۳۸۸، شماره ۲۰۸۴
صفحه آخر
۱۲

پیدا و پنهان

موج تحول در استانداری ها: جهان نوشت:احتمال تغییر استانداران کرمانشاه، کردستان، قزوین، ایلام و سه استان آذری نشین به همراه استان های هرمزگان، بوشهر و کرمان قوت گرفته است. گفته می شود مازندران و لرستان هم در لیست تحولات قرار دارند.

کروبی در نمایشگاه: بعد از ظهر دیروز حضور مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات با حاشیه هایی همراه شد.در این دیدار هواداران شیخ که متوجه ورود وی شده بودند با شعارهایی به استقبالش شتافتند و جمعی از هواداران دولت نیز با شعارهای دیگری به این شعارها پاسخ دادند.

مشایی اهل توسل است: زریبافان اخیرا در جلسه یی با علمای خوانسار و گلپایگان به پرسش هایی در مورد اسفندیار رحیم مشایی پاسخ داد. سایت آریا نوشت وی در پاسخ به انتقاداتی که شرکت کنندگان به عملکرد مشایی داشته اند، گفته است: مشایی را 30 سال است که می شناسم و رفاقت دیرینه با او دارم. در مورد او باید بگویم: مشایی دائم الذکر بوده و اهل توسل است و هر تصمیمی که بگیرد بر آن باقی می ماند.

استاندار تهران معاون پارلمانی می شود: گفته می شود تمدن استاندار تهران به زودی به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور معرفی خواهد شد. گفتنی است از مدت ها پیش که رحیمی به عنوان معاون اول رئیس جمهور انتخاب شده معاونت پارلمانی توسط پیریایی معاون هماهنگی این معاونت اداره می شد. به گزارش تابناک با جابه جایی تمدن به معاونت پارلمانی، پیریایی تصدی گری استانداری تهران را بر عهده می گیرد. از پیریایی به عنوان کاندیدای اصلی استانداری لرستان نیز یاد می شود.