آرشیو چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸، شماره ۲۷۳۰
ورزشی
۱۸

وعده ای که مدیرعامل توزین الکتریک کاشان داد

5 سال دیگرقهرمان بسکتبال آسیا می شویم

گروه ورزش: مدیرعامل تیم بسکتبال توزین الکتریک کاشان که تحصیلات خود را در جنوب کالیفرنیا سپری کرده، از همان روزهایی که بازی های لس آنجلس لیکرز درNBA را از نزدیک تماشا می کرد، آرزو داشت روزی یک تیم بسکتبال داشته باشد.

او الان 3 سال است که به آرزویش رسیده، اما حالااز اهدافی بزرگ تر حرف می زند. قهرمانی در آسیا، ساخت یک ورزشگاه مدرن 6 هزار نفری در کاشان و بالاخره ایجاد یک انستیتوی بسکتبال برای پرورش استعدادهای این رشته ورزشی.

مرتضی پویان دیروز پذیرای خبرنگاران بود و در جمع آنها از برنامه 5 ساله اش برای رسیدن به قهرمانی در جام باشگا ه های آسیا حرف زد: امسال به دنبال تثبیت جایگاه خود در سوپر لیگ هستیم، سال آینده می خواهیم جزو 4 تیم برتر باشیم. سال سوم در فینال سوپر لیگ و بالاخره در یکی از سال های چهارم یا پنجم نیز برای قهرمانی در آسیا تلاش خواهیم کرد. این قولی است که همین جا به همه می دهم.

مدیرعامل تیم بسکتبال توزین الکتریک در ادامه از احداث یک ورزشگاه 6 هزار نفری، مطابق با استانداردهای جهانی در کاشان خبر داد: کلنگ احداث این ورزشگاه در روز 22 بهمن امسال زده خواهد شد.

پویان در بخش دیگری از صحبت هایش بزرگ ترین و حادترین مشکل ورزش را دولتی بودن آن عنوان کرد و افزود: تا زمانی که ورزش کشور در اختیار دولت است شاهد رشد باشگاه های خصوصی نخواهیم بود. دولت باید بدون چون و چرا و حتی اعمال سلیقه های سیاسی از ورزش فاصله بگیرد و امور را واگذار کند.