آرشیو چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸، شماره ۲۷۳۰
سیاسی
۲

سایه خبر

اعتراف یک سایت ضدانقلابی: مردم دیگر با ما نیستند

به دنبال فراخوان شبکه های ضدانقلاب مبنی بر برگزاری تجمع های غیرقانونی و آشوب در روز 16 آذر، یک سایت ضدانقلابی (بالاترین) اعتراف کرد در این راه دیگر مردم حاضر به همراهی آنها نیستند. این سایت می نویسد: دانشجویان بستری عالی فراهم ساخته بودند که با همراهی نکردن مردم به نتیجه نرسید... جنبشی را که به راه افتاده بود، فقط و فقط دانشجویان آفریدند نه توده مردم. در بخش دیگری از اعتراف این سایت با اشاره به ایجاد ترافیک مصنوعی در سطح شهر آمده است: به جرات تمام مرکز و شمال شهر را راندم، اما اثری از ترافیک منظوردار و هدفمند نبود. ترافیکی هم که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب بود، به دلیل توقف نیروهای پلیس بود. بیایید واقع بین باشیم و گلایه از مردم!

افراطیون دفتر یک تشکل دانشجویی را آتش زدند

تعدادی از افراطیون ساعت 30/4 بامداد دیروز دفتر بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران را به آتش کشیدند.

بهمن دالایی مسوول بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران در گفتگو با فارس اظهار کرد: ساعت 30/4 بامداد هنگامی که در خوابگاه اعضای بسیج دانشگاهی در حال استراحت بودیم عده ای اتاقمان را به آتش کشیدند و فرار کردند.

توقیف یک روزنامه، اعلام جرم علیه یک سایت

هیات نظارت بر مطبوعات در آخرین جلسه خود روزنامه حیات نو را توقیف کرد. به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، تخلف از مفاد بندهای ماده 6 قانون مطبوعات علت توقیف این روزنامه بوده است. هیات نظارت بر مطبوعات همچنین مقرر کرد پرونده روزنامه حیات نو برای رسیدگی و صدور حکم به مراجع قضایی ارسال شود. دادستانی تهران نیز علیه مدیرمسوول سایت آینده به اتهام توهین به رئیس جمهور اعلام جرم کرد.