آرشیو چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸، شماره ۲۷۳۰
حوادث
۱۹

سرقت در شب عروسی

ورامین - خبرنگار جا م جم: در پی شکایت فردی به آگاهی شهرستان ورامین مبنی بر سرقت اموال منزلش، ماموران انتظامی اقدامات خود را در این ارتباط آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با پیگیری های انجام شده و سرنخ های به دست آمده، متهم به هویت علی اکبر (معروف به اکبر سیاه) از سوی نیروهای پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ایرج قاسم آبادی اظهار کرد: متهم که از سارقان حرفه ای است با استفاده از میله ای کلنگی شکل، در را می شکسته و اقدام به دزدی می کرده است.

قاسم آبادی افزود: در بازجویی ها مشخص شد وی با 2 نفر از همدستانش که یکی همراه وی و دیگری بیرون محل مورد نظر به نگهبانی مشغول بوده است سرقت ها را انجام می داده اند.

وی تصریح کرد: نامبرده در اعترافاتش نسبت به چگونگی سرقت از منزل شاکی پرونده عنوان کرد، در شب عروسی برادرش، شاکی را که یکی از همسایه هایشان بوده زیر نظر داشته و در فرصت مناسب در همان شب با همکاری همدستانش مقداری پول، موتورسیکلت و دو سینی قدیمی را سرقت کرده اند. فرمانده انتظامی اشاره کرد: این فرد تاکنون به دزدی ده ها میلیون تومان کالااز یک فروشگاه پوشاک و همچنین تعداد 54 گوشی تلفن همراه به ارزش 8 میلیون تومان از موبایل فروشی اعتراف کرده است.