آرشیو یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۳۳
ورزشی - اخبار کشور
۱۳

پولادگر پس از ابقا در ریاست فدراسیون تکواندو: کار سختی پیش رو داریم

سیدمحمد پولادگر در سمت ریاست فدراسیون تکواندو ابقا شد.

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو صبح دیروز به ریاست حمید سجادی، رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان سیدمحمد پولادگر برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

پولادگر در این مجمع از تعداد 45 رای ماخوذه عضو مجمع با 39 رای به عنوان رئیس انتخاب شد. جمشید محمدی سهرابی دیگر کاندیدای ریاست سه رای کسب کرد، دو رای هم سفید بود و یک رای هم به اشتباه به عباسی داده شد، که انصراف داده بود.

غلامرضا ابراهیمی دبیر فدراسیون تکواندو به نفع پولادگر انصراف داد. سیدحسین عباسی، لقمان کشاورز و غلامرضا کشتکار هم دیگر کاندیداهایی بودند که انصراف دادند.

در این مجمع بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمدحسن عالمی رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی و مهدی طالب پور مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم حضور داشتند.

سیدمحمد پولادگر پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه کار سختی پیش رو دارم گفت: موانع بزرگی جلوی راه ماست. پذیرش مسئولیت ریاست فدراسیون دل شیر می خواست اما، با نظری که اعضای مجمع داشتند، وارد شدم و امیدوارم با کمک آنها جایگاه تکواندو ایران را ارتقا دهیم.

معرفی کادر اجرایی

گفتنی است: دیروز از سوی محمد پولادگر، اعضای کادر اجرایی فدراسیون تکواند برای چهار سال آینده معرفی شدند که در این بین غلامحسن ذوالقدر به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب شد. بر این اساس غلامرضا ابراهیمی، دبیر پیشین فدراسیون تکواندو به عنوان نایب رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

غلامحسن ذوالقدر، مدیر فنی تیم های ملی تکواندو نیز با حکم پولادگر به بدنه اجرایی فدراسیون اضافه شد و حکم دبیری دریافت کرد. پولادگر از هادی ساعی نیز در کادر فدراسیون استفاده کرد و به او نیز حکم خبره ورزشی داد.

اردشیر پورباقری نیز در دوره جدید فعالیت فدراسیون تکواندو به عنوان خزانه دار در خدمت این فدراسیون خواهد بود.

همچنین امیر یاراحمدی نیز به عنوان بازرس سازمان تربیت بدنی در فدراسیون تکواندو انتخاب شد.