آرشیو سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۸۹
نسل سوم
۱۰

طنز رسیده

احمد طحانی

در پی درخواست های مکرر و سوالات مخاطبین فهیم کشور، علی الخصوص نسل سوم، پایگاه خبری چرند نیوز، در یک اطلاعیه چند نکته خیلی مهم را به اطلاع عموم رساند:

1. بعد از مختومه شدن بحث خوشه بندی، منابع موثق اطلاع دادند که ماجرای تلخی در یکی از نقاط دوردست سرزمین ایران اتفاق افتاده است! و آن اینکه ازدواج دو جوان دم بخت به هم خورده! چرا که خانواده عروس برای ازدواج شرط قرار گیری در خوشه اول را داشتند، اما اکنون با برداشته شدن این طرح و برابری اقشار مختلف پدر عروس با این وصلت به شدت مخالفت کرده و گفته عمرا دختر به توی یه لاقبا ندم!

2. بعد از درخواست مردم و مسئولان کشور مبنی بر کاهش روابط با انگلیس، سایمون گیس، سفیر انگلیس طی نامه ای عنوان کرد: درخواست ایرانی ها بر اساس جمله معروف دوری و دوستی ابراز شده است! به همین دلیل و با توجه به سوابق درخشان انگلیس در تاریخ ایران و علی الخصوص کمک به کنترل آشوب های بعد از انتخابات، پیش بینی می شود در خواست دوری و دوستی هرچه سریعتر اجرایی شود تا دلها به هم نزدیک تر شود!

3. بعد از انتشار اخباری مبنی بر نمایش اسب تروا در میدان آزادی تهران، و همچنین پخش کیک و ساندیس در بین راهپیمایان، جمع بسیار کثیری از مردم از اینکه چرا بودجه کافی برای توزیع ساندیس داده نشده و به آنها نرسیده، ابراز نارضایتی کردند. شرکت کنندگان در این مراسم با شکوه همچنین ابراز داشتند از صبح زود تا نزدیکی های اذان ظهر در خیابان ها و میدان های تهران و اقصی نقاط کشور منتظر ساندیس بودند که با کوتاهی پرسنل سازمان توزیع و پخش فراورده های آبکی(!) هیچ ساندیسی به آنها داده نشد. جمع زیادی از کودکان حاضر در مراسم 22 بهمن نیز دلیل حضور خود را دیدن اسب تاریخی تروا اعلام کردند، و از اینکه این اسب به میدان آزدی آورده نشد ابراز ناراحتی کردند...