آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۰۰
اخبار ورزشی
۱۳

پایان هفته بیست و دوم لیگ والیبال تنها یک تغییر در جدول ایجاد شد

با پیروزی تیم های سایپا و بانک کشاورزی مقابل جواهری بازرگانی گنبد و ارومیه دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور به پایان رسید.

در دیدارهای هفته بیست و دوم مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور یکشنبه شب در خانه والیبال تیم بانک کشاورزی موفق به شکست ارومیه شد. ضمن اینکه حساس ترین دیدار این هفته از رقابت ها نیز با پیروزی شاگردان فرید صائبی در گنبد به پایان رسید.

اما در دیگر دیدارها جدال دو تیم پیکان تهران و گل گهر سیرجان در خانه والیبال تهران با برتری 3 بر صفر خودروسازان به پایان رسید. پیکانی ها با کسب این پیروزی 40 امتیازی شدند و صدرنشینی خود در جدول رده بندی را تثبیت کردند.

پیش از دیدار پیکان تیم های دانشگاه آزاد و داماش موفق به شکست تیم های گل گهر سیرجان و پیروزی تهران شده بودند. ضمن اینکه در چارچوب این هفته از رقابت ها کاله از سد ارتعاشات صنعتی ایران گذشت و پتروشیمی هم شکست را به خراسان رضوی تحمیل کرد.

نتایج کامل دیدارهای این هفته به این شرح است:

¤ پتروشیمی بندر امام3- خراسان رضوی یک

¤ کاله آمل 3- ارتعاشات صنعتی ایران یک

¤ پیکان 3- سنگ آهن بافق یزد صفر

¤ دانشگاه آزاد 3- گل گهر سیرجان صفر

¤ داماش گیلان 3- پیروزی تهران یک

¤ جواهری بازرگانی گنبد یک- سایپا تهران 3

¤ بانک کشاورزی 3- ارومیه یک

در پایان دیدارهای هفته بیست و دوم مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور جایگاه همه تیم ها در جدول رده بندی تثبیت شد. فقط اینکه دو تیم دانشگاه آزاد و ارومیه جایگاه خود را با یکدیگر عوض کردند. براین اساس بازیکنان دانشگاه آزاد به رده دوازدهم صعود کردند و شاگردان یدالله کارگرپیشه نیز با امتیاز مشابه به جایگاه قبلی این تیم در رده سیزدهم تنزل یافتند.

جدول رده بندی: 1-پیکان تهران 40 امتیاز، 2-داماش گیلان 39 امتیاز، 3-سایپا تهران 37 امتیاز و...