آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۰۰
اخبار ورزشی
۱۳

انتخابات فدراسیون را بهار سال آینده برگزار می کنیم رضازاده: 4 وزنه بردار به رقابت های جهانی اعزام می شوند

سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: در صورت صلاح دید کادر فنی تیم ملی وزنه برداری، 4 ورزشکار را به مسابقات جوانان جهان اعزام خواهیم کرد.

حسین رضازاده اظهار داشت: سال آینده اردوهای مختلفی برای آماده سازی بیشتر وزنه برداران برگزار خواهیم کرد تا بتوانند با آمادگی کامل در مسابقات جوانان جوانان جهان المپیک نوجوانان، بازی های آسیایی گوانگجو و رقابت های جهانی بزرگسالان ترکیه شرکت کنند. همچنین در تقویم سال 1389 کلاس های مربیگری بین المللی، داوری و آموزشی خواهیم داشت. وی ادامه داد: مهم ترین برنامه های سال آینده فدراسیون، کسب مدال در المپیک نوجوانان، کسب سهمیه در مسابقات بزرگسالان جهان برای حضور در المپیک لندن و بازی های آسیایی گوانگجوی چین خواهد بود که امیدوارم با برنامه ریزی دقیق بتوانیم در این پیکارها مدال به دست آوریم.

رضازاده گفت: در حال حاضر 14 وزنه بردار در اردوی های تیم ملی تمرین می کنند، اگر کادر فنی صلاح بداند، رکورد ورزشکاران خوب باشد و به آمادگی قابل قبولی رسیده باشند 4 نفر آنها را به سی و ششمین دوره رقابت های جوانان جهان که 24 خرداد ماه سال آینده در بلغارستان برگزار خواهد شد، اعزام می کنیم.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری درباره جریمه 500 هزار دلاری عنوان کرد: فدراسیون به دلیل مثبت اعلام شدن دوپینگ 3 وزنه بردار تعلیق و هم جریمه شده بود، اما خوشبختانه در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی موضوع تعلیق حل شد. در بحث جریمه نیز در صورت دریافت نامه از سوی فدراسیون جهانی، طبق قوانین بین المللی باید مبلغ تعیین شده را پرداخت کنیم.وی خاطر نشان کرد: باتوجه به این که مدت اعتبار حکم سرپرستی من 6 ماه است، سعی می کنیم در 3 ماه اولیه سال آینده مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون وزنه برداری را برگزار کنیم.