آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۰۰
شهرستان ها
۱۱

بومی سازی برنامه های فرهنگی از سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی است

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: بومی سازی برنامه های فرهنگی از سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین روحانی نژاد» با بیان این مطلب افزود: سازمان تبلیغات اسلامی حدود دو سال است که بومی سازی دربرنامه های فرهنگی را آغاز کرده است و درسفرهای استانی یکی از اولویت های اساسی ما بررسی برنامه های بومی است.

وی مهمترین هدف سفر خود به کردستان را بررسی وضعیت فرهنگی استان در حوزه جوانان، بانوان و گفتمان ها اعلام کرد و اظهارداشت: کردستان از ظرفیت ها و توانمندی های مناسبی برخوردار است و باید برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها اقدامات اساسی به اجرا درآید. این مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: استکبار جهانی به کردستان استانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب استان فرهنگی است همچون سایر استان ها چشم طمع دارد و بدنبال فرصتی است تا فرهنگ ما را مورد هجمه خود قراردهد که خوشبختانه فرهنگ اصیل و دینی منطقه کردستان تمامی این دسایس و برنامه های شوم را نقش بر آب ساخته است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد اظهار داشت: علماء استان اعم از تشیع و اهل سنت و همچنین دستگاه هایی که درحوزه تعلیم و تربیت تلاش می کنند، مسئولیت و وظیفه سنگینی در راستای مقابله با این دشمن دارند و باید با هم فکری و انسجام و ارائه کارهایی درقالب کارگروه های گفتمان دینی با این هجمه مقابله کنند.