آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۰۰
شهرستان ها
۱۱

استاندار سمنان: قرارداد تعاونی هایی که در ساخت مسکن مهر تعلل کنند باطل می شود

استاندار سمنان از تمامی مدیران تعاونی ها خواست تا کار ساخت مسکن مهر را به صورت جدی در استان آغاز کنند.

عباس رهی با اشاره به این که قرارداد تعاونی هایی که درکار ساخت و ساز مسکن مهر تعلل کنند باطل می شود افزود: پروژه مسکن مهر استان تا پایان سال 89 به بهره برداری می رسد.

وی از اجرا و بهره برداری 532 پروژه مصوب سفر استانی هیئت دولت و 9 پروژه سفر رهبر معظم انقلاب در سال 85 در این استان خبر داد و گفت: در سفر دور اول هیئت دولت به استان 251 مصوبه در قالب یک هزار پروژه به اجرا درآمد که هم اکنون از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی پروژه اجرای خط انتقال گاز 48 اینچ از تهران به میامی و 42 اینچ از استان سمنان به استان های شمالی کشور با اعتبار 520 میلیارد تومان و مترور روباز گرمسار به تهران با اعتبار 101 میلیارد تومان و برقی کردن راه آهن تهران، مشهد و آزادراه تهران - مشهد را از جمله پروژه های در دست اقدام دولت در استان سمنان نام برد وگفت: در دور دوم سفرهیئت دولت به استان نیز 250 مصوبه با 700 پروژه به تصویب رسید که هم اکنون با پیشرفت 35 درصدی برخوردار است.

رهی گفت: استان سمنان به لحاظ اجرای پروژه های مصوب سفر هیئت دولت به استان در دور اول در رتبه 13 کشوری قرار گرفت و در دور دوم سفر استانی نیز در مکان 19 جای گرفت.

استاندار سمنان گفت: 10 درصد پروژه های سفر رهبری به استان که در قالب 279 پروژه بود به انجام رسید.