آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۴۷
اخبار اقتصادی
۴

وزیر اقتصاد درخواست کرد انصراف داوطلبانه پولدارها از دریافت یارانه

اگر افرادی هستند که از وضعیت درآمدی مناسب برخوردارند، به دولت و خدمتگزاران خود کمک کنند و با اعلام انصراف از دریافت یارانه ها از افتتاح حساب خودداری کنند و با این فداکاری دولت را در اجرای بهتر طرح یاری دهند.

سیدشمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه خود وی ضمن پر کردن فرم اطلاعات اقتصادی خانوار، انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کرده است، گفت: از منتقدین طرح هدفمندکردن یارانه ها که طی مدت زمان اجرای این طرح با ارایه دیدگاه ها و نظرات خود زمینه اجرای بهتر طرح را مهیا کردند، نیز تشکر می کنم.

وی افزود: بخشی از همین دوستان منتقد این طرح مثل خود من از دریافت یارانه بی نیاز هستند و از آنها نیز خواهش می کنم با اعلام انصراف از این طرح به دولت در اجرای بهتر طرح کمک کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: هدفمند کردن یارانه ها یک طرح ملی است که به مردم تعلق دارد و نیازمند همراهی مردم است.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم در دو سال گذشته و در مراحل مختلف اجرای این طرح عظیم گفت: تاکنون با همکاری خوب مردم اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها به خوبی پیش رفته است و در ادامه برای اجرای کامل این طرح به تداوم این همراهی و پشتیبانی مردم نیاز است.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: بهترین افراد برای ارزیابی وضعیت مالی و تمکن مالی هر فردی خود مردم هستند و هر فردی و هر خانواده ای بهتر از هر کسی می داند که آیا به دریافت یارانه ها نیاز دارد یا خیر؟