آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۴۷
شهرستان ها
۱۱

وزیر آموزش و پرورش: همدان می تواند پایگاه دائمی اردوهای دانش آموزی کشور باشد

همدان- خبرنگارکیهان:

وزیر آموزش و پرورش گفت: همدان می تواند به یکی از پایگاه های دائمی کشور برای اردوهای فرهنگی، هنری و ورزشی دانش آموزی و دانشجویی تبدیل شود.

حمیدرضا حاجی بابایی وجود مجتمع تفریحی، توریستی و ورزشی گنج نامه را از ظرفیت های قابل توجه گردشگری استان برشمرد و اضافه کرد: مجتمع تفریحی، ورزشی و توریستی گنج نامه با برخورداری از سایت ها و امکانات ورزشی

منحصر به فرد در خاورمیانه و کشور و همچنین امکانات تفریحی و توریستی و خدماتی تله کابین یکی از نقاط تفریحی مناسب برای برگزاری اردوها است.

حاجی بابایی تصریح کرد: سازمان های دانش آموزی استان ها و معاونت های اردویی و فرهنگی دانشگاه ها می توانند با هماهنگی منسجم و هدفمند زمینه تبادل اردوهای دانش آموزی و دانشجویی بین استان های کشور را فراهم آورند.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولین استان و کشور برای اتمام طرح ها و برنامه های در حال اجرای این مجتمع و بهره برداری صددرصدی از آن شد و افزود: قرار گرفتن مجتمع تفریحی، ورزشی و توریستی گنج نامه در جوار منطقه توریستی و تاریخی گنج نامه، منطقه کوهستانی کیوارستان، دشت میشان و قله الوند از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این مجتمع است که در برنامه ریزی های اردویی باید مد نظر قرار گیرد.