آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۴۷
حوادث
۱۵

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: مراقب ماموران قلابی بهداشت باشید

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: هموطنان فریب افراد ناشناس که با کارت شناسایی جعلی، خود را مامور این وزارتخانه معرفی می کنند، نخورند.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، افراد ناشناسی که با مراجعه به درب منازل و ارایه کارت شناسایی جعلی، خود را به عنوان مامور آمار این وزارتخانه معرفی کرده و با دریافت وجه از خانواده ها اقدام به صدور کارت اشتراک خرید محصولات بهداشتی می کنند، به هیچ عنوان مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیستند.

براساس گزارش های دریافتی، در روزهای اخیر، عده ای افراد سودجو در برخی از مناطق تهران با مراجعه به درب منازل و ارایه کارت شناسایی جعلی، خود را مامور آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی کرده و با دریافت مبالغی از خانواده ها اقدام به صدور کارت اشتراک خرید محصولات بهداشتی از شرکت مورد نظر خود کرده اند که فعالیتهای سودجویانه این گونه افراد غیرقانونی بوده و به هیچ وجه مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این اطلاعیه اعلام کرده است که این وزارتخانه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای مراجعه به درب منازل نداشته و در صورت اجرای برخی از برنامه های بهداشتی که نیاز به مشارکت خانواده ها باشد، پیشتر از طریق رسانه ها به اطلاع عموم هموطنان خواهد رسید.