آرشیو چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۴۸
اخبار ورزشی
۱۳

فرمانده کل سپاه پاسداران: سکوت و مقابله با ولایت فقیه، خیانت به کشور و انقلاب است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سکوت و مقابله با ولایت فقیه خیانت به کشور و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهید «علی هاشمی» در مسجد اعظم اهواز ادامه داد: مردم نیز قطعا با آنانی که به کشور خیانت می کنند همراهی نخواهند کرد و آنان را طرد می کنند که نمونه بارز آن حضور مردم در راهپیمایی 9 دی 88 بود.

وی با تحلیلی از اوضاع سیاسی کشور بیان داشت: در آینده به بصیرت و آگاهی بیشتری نیاز داریم چون توطئه های دشمن پیچیده تر و ظریف تر خواهد شد.

فرمانده کل سپاه افزود: چیزی که می تواند ما را به سر منزل مقصود برساند و توان مقابله با توطئه های رنگارنگ دشمن را افزایش دهد وجود ولایت فقیه است که به مثابه دژ نفوذ ناپذیر در مقابل دشمن ایستاده است.

وی با بیان اینکه ملاک انحراف از خط اصیل انقلاب اسلامی، دوری از ولایت و مقابله با اصل ولایت فقیه است به قضایای پس از انتخابات 88 اشاره کرد و گفت: کسانی که مدعی اند یار امام هستند و واقعا هم یار امام بوده اند در قضایای انتخابات علیه ولایت فقیه قد علم کردند و بعضا در مقابل توطئه ها و شرارت های دشمنان سکوت اختیار کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان داشت: چرا آنهایی که خود را یار امام می دانند متوجه نیستند وقتی ولی فقیه عادلانه و حکیمانه کشور را هدایت می کند با آن مخالفت می کنند.

سرلشکر جعفری افزود: ملت ما با عنایت خداوند و وجود ولی فقیه به سطحی از درک و آگاهی و بینش سیاسی رسیده است تا دشمن را بخوبی بشناسد و مقابل خدعه های آن بایستد و دشمن را ناکام بگذارد.

وی در ادامه با اشاره به فشارهای دشمن که به گفته او به نوعی ما را در محاصره نظامی قرار داده و تحریم های اقتصادی نیز مضاعف شده است بیان کرد: با این حال هنوز دشمن جرات حمله نظامی به ایران را ندارد و حتی از بیان صریح تهدید نظامی واهمه دارد.

جعفری در ادامه گفت: آمریکا حتی اگر تصور کند با حمله نظامی به ایران به موفقیت نسبی دست می یابد حتما این کار را تا الان انجام می داد ولی قدرت بازدارندگی ایران ازسویی و آگاهی ملت بیدار ایران از سوی دیگر دشمن را در یک سردرگمی سیاسی و نظامی فرو برده است.