آرشیو پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۲۸۵۰
سیاسی
۲

گزارش وزیر کشور به مجلس درباره طرح عفاف و حجاب

رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس با اشاره به جلسه روز سه شنبه مجمع متبوعش با وزیر کشور گفت، در این نشست مصطفی محمدنجار گزارش خوبی از اقدامات آن وزارتخانه برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی ارائه کرد که موجب اقناع نمایندگان شد.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفتگو با فارس گفت: در این دیدار آقای نجار همراه معاونان گزارش خوبی از اقدامات و تصمیمات وزارت کشور در جهت ساماندهی به ناهنجاری های اجتماعی بخصوص مساله حجاب ارائه کرد.

وی با بیان این که گزارش وزیر کشور موجب قانع شدن نمایندگان روحانی شد، افزود: وزیر کشور اعلام کرد که مصوباتی در رابطه با وضعیت عفاف و حجاب به دستگاه ها ابلاغ شده ضمن آن که نیروی انتظامی در زمینه ناهنجاری های اجتماعی اقدامات مناسب را انجام می دهد.

رهبر با بیان این که نمایندگان روحانی از تدابیر و اقدامات وزارت کشور در جهت ساماندهی به وضعیت عفاف و حجاب ابراز رضایت کردند، ادامه داد: قرار شد جلساتی این چنینی درباره عفاف و حجاب با همه دستگاه های مرتبط از جمله وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ ادامه داشته باشد.رئیس مجمع نمایندگان روحانی یادآور شد: وزیر کشور اعلام کرد که برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و مزاحمان خیابانی در دستور کار جدی است.