آرشیو یکشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۴۵۰۹
بورس
۱۰
روی تابلو

همایش راهکارهای جذب سرمایه در شرایط رکود

همایش راهکارهای جذب سرمایه در شرایط رکود اقتصادی با نگاهی به فرابورس با همکاری شرکت فرابورس ایران، به عنوان اولین همایش استانی فرابورس هفته آینده در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش «ایران»،برنا برخوردار دبیر «همایش راهکارهای جذب سرمایه در شرایط رکود اقتصادی با نگاهی به فرابورس» با بیان این که این همایش چهارشنبه در محل سال همایش های بین المللی اتاق بازرگانی استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: با تعامل مثبت به عمل آمده بین سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، شرکت فرابورس ایران، اتاق بازرگانی استان اصفهان و سازمان صنایع و معادن استان اصفهان این همایش با حضور بیش از 300 نفر از صاحبان صنایع استان و با مدیریت شرکت بهینه سازان بازار ایرانیان برگزار خواهد شد.

برخوردار از جمله مهم ترین مزایای ورود واحدهای صنعتی به فرابورس را دست یافتن به منابع جدید برای تامین مالی واحدهای تحت پوشش، استفاده از معافیت های مالی، امکان افزایش قیمت سهام شرکت ها در بازار، مطرح شدن واحدها در بین رسانه ها و امکان تبلیغات وسیع تر و... بیان کرد و افزود: با رایزنی های صورت گرفته استان اصفهان از جمله پتانسیل های اصلی برای ورود شرکت های جدید به بورس است.