آرشیو یکشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۴۵۰۹
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

نشان برنز بر گردن دونده پرش ارتفاع نوجوان ایران

«محمدرضا وظیفه دوست» در نخستین روز رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی المپیک (سنگاپور) صاحب نشان برنز شد. وظیفه دوست در این رقابت ها در سنگاپور در پرش ارتفاع 02/2 متر پرید و سوم شد. این مسابقه ها امروز به اتمام می رسد.

مسابقه های پرش با اسب

تیم «ایران توسعه» قهرمان رقابت های پرش با اسب جام خلیج فارس و لیگ سوارکاری شد. این رقابت ها در باشگاه فرمان آرای کرج برگزار شد و دو تیم کوکاکولاو ماکارونی مک بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

غیبت میران و ملک محمدی

تست آمادگی جسمانی تیم ملی جودو در آکادمی ملی المپیک دیروز در حالی برگزار شد که از کادر فنی سید محمود میران و ملک محمدی غایب بودند.

تمرینات تیم ملی جودو دیروز عصر در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.

«علیرضا آصفی» قایقران برتر آب های خروشان

«علیرضا آصفی» از تهران عنوان نخست رقابت های آب های خروشان (گرامیداشت سوم خرداد) را از آن خود کرد. این مسابقه ها به میزبانی شهرستان «سامان» برگزار شد و مصطفی ملک شاهی از کرمانشاه و مهدی نظری از گیلان صاحب عناوین دومی و سومی شدند.

در قسمت تیمی دو نفره نیز ملک شاهی با محمد حشمتیان اول شدند. علیرضا آصفی و حسین بیگی با مهدی نظری و نوید قاسمی در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

پایان واترپلو زیر 20 سال با قهرمانی فارس

رقابت های واترپلو قهرمانی زیر 20 سال ایران در اصفهان برگزار شد. در این مسابقه ها، تیم فارس با نتیجه 6 بر 3 اصفهان را شکست داد و اول شد. اصفهان دوم شد. در دیدار رده بندی نیز تیم آذربایجان شرقی با غلبه بر خراسان رضوی با نتیجه 6 بر 5 در مکان سوم قرار گرفت.

جام فوتبال 5 نفره نابینایان به خوزستان رسید

سومین دوره رقابت های فوتبال 5 نفره نابینایان و کم بینایان برگزار شد. در این دوره قهرمانی به تیم خوزستان رسید. تیم های فارس و گیلان در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.