آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۴۵۱۹
بورس
۱۰

روی تابلو

بدهی 818 میلیون تومانی ناشران بورسی به شرکت بورس

از مجموع شرکت های پذیرفته شده در تالار بورس تهران طی سال گذشته این شرکت ها 818 میلیون تومان به بورس تهران بدهکار هستند.

به گزارش موج، شرکت بورس و اوراق بهادار تهران از محل درج نام شرکت های بورسی در سال گذشته مبلغ 585/1 میلیون تومان را شناسایی کرد. از مبلغ مذکور شرکت بورس اوراق بهادار تهران تنها 806 میلیون تومان آن در سال گذشته وصول شد. همچنین از محل حق پذیرش شرکت ها نیز درآمد 737میلیون تومانی در این شرکت شناسایی شد که 39 میلیون تومان آن به عنوان مطالبات شرکت بورس اوراق بهادار تهران در صورت های مالی این شرکت از سال گذشته باقی مانده است.

ارسال مقررات آتی سهام برای تایید نهایی

اوایل هفته آینده مقررات معاملات فیوچرز سهام برای تصویب نهایی به هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال می شود. به گزارش سنا دبیر کمیته تدوین مقررات گفت: مقررات فیوچرز در این کمیته بررسی و جمع بندی شد. مریم صفاریان ادامه داد: این مقررات اوایل هفته آینده به منظور تصویب به هیات مدیره سازمان ارسال خواهد شد. وی با بیان این که مقررات فیوچرز سهام تفاوت هایی با فیوچرز کالادارد، ابراز داشت: در تسویه نهایی معاملات قرارداد فیوچرز کالا، بحث مشتری و بورس مطرح است در حالی که تسویه نهایی در فیوچرز سهام، در سطح کارگزار و بورس است.

ارزش13 میلیارد ریالی معاملات فرابورس

ارزش معاملات فرابورس در آخرین روز هفته کاری چهارشنبه 12 خرداد، به 13 میلیارد و 400میلیون ریال رسید.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، 7 میلیون سهم سه شرکت بیمه دی، کویر تایر و لیزینگ ایرانیان در بازار فرابورس به ارزش 13میلیارد و400میلیون ریال به نام سهامداران جدید ثبت شد.

در معاملات دیروز 800 هزار سهم بیمه دی به ارزش 2 میلیارد و 140 میلیون ریال، 47 هزار سهم شرکت کویر تایر به ارزش 66 میلیون ریال دست به دست شد.