آرشیو شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۲۸۶۸
حوادث
۱۹

زن معتاد با شکلات کودکان را فریب می داد

زن معتادی که با تعارف شکلات به دختران خردسال، طلاهای آنها را سرقت می کرد، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، شامگاه 17 خرداد امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از دستگیری زنی سارق توسط اهالی محلشان خبر داد. با تماس این شهروند، ماموران کلانتری 151 یافت آباد به محل حادثه که حوالی مرکز پلیس بود، اعزام شدند.

با تحقیق مقدماتی معلوم شد، دقایقی قبل زنی با سرقت طلاهای یک دختربچه، در حال فرار بوده که از سوی اهالی محل دستگیر شده است. ماموران کلانتری 151 یافت آباد زن متهم را که دو حلقه النگوی مسروقه در اختیار داشت، برای ادامه تحقیقات به پایگاه پنجم آگاهی تهران منتقل کردند و تحقیقات از وی آغاز شد. منیژه، متهم پرونده در بازجویی های پلیسی اظهارات متناقضی را عنوان کرد تا عاقبت در مواجهه حضوری با کودکی که طلاهایش را سرقت کرده بود به جرم خود اعتراف کرد.

اعتراف زن معتاد

وی در تشریح ماجرای سرقت از دختران خردسال به پلیس گفت: از چند سال قبل به مواد مخدر (کراک) معتاد شدم و برای تامین هزینه اعتیاد ابتدا اموال خانه را می فروختم و بعد از آن تصمیم گرفتم با فریب دختران خردسال، طلاهای آنها را سرقت کنم. ابتدا در رباط کریم طلاهای دختران خردسال را سرقت می کردم و بعد با حضور در تهران در محل هایی از قبیل تهرانسر، میدان آزادی و مهرآباد جنوبی به سرقت هایم ادامه دادم. وی ادامه داد: با دادن شکلات به دختران خردسال، آنها را فریب می دادم.

سرهنگ اسدی، رئیس پایگاه پنجم آگاهی تهران در این باره به خبرنگار ما گفت: متهم به سرقت اکنون با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 18 تهران در زندان به سر می برد. تحقیقات از وی ادامه دارد.