آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۷۹
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

کشف 160دستگاه گیرنده ماهواره

گنبدکاووس- خبرنگارکیهان: 160دستگاه گیرنده ماهواره ای توسط ماموران انتظامی در حین ایست و بازرسی در تلگراه شهرستان مینودشت کشف شد. سرهنگ محمد غفارپور فرمانده انتظامی مینودشت گفت: این تعداد دستگاه گیرنده ماهواره به همراه 60 دستگاه کنترل، 60 دفترچه راهنما و 5 قطعه کارت مخصوص باز کردن رمز ماهواره، از یک دستگاه پراید کشف شده است.

زلزله محمدآباد در استان کرمان را لرزاند

کرمان- خبرگزاری ایرنا: زمین لرزه ای به بزرگی 4/2در مقیاس امواج درونی (ریشتر) ساعت 19و50 دقیقه و 29ثانیه شامگاه چهارشنبه، حوالی محمدآباد واقع در استان کرمان را لرزاند.

بنابراین گزارش تاکنون از تلفات و خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

یک کشته و 7 زخمی بر اثر تصادف در محور اصفهان- تهران

اصفهان- خبرگزاری فارس: در اثر برخورد دو دستگاه خودروی «پژو پارس» و «بی ام و» در محور اصفهان- تهران، 7 نفر زخمی و یک کودک5/2ماهه کشته شد. فخرالدین باقری کارشناس مرکز فرماندهی عملیات فوریت های پزشکی (EOC) درباره این حادثه گفت: این حادثه در 50کیلومتری بعد از موته به سمت دلیجان به وقوع پیوست و مجروحان آن به بیمارستا نهای میمه و دلیجان منتقل شدند.

باند سارقان احشام متلاشی شد

گنبدکاووس- خبرنگارکیهان: سرهنگ غلام رضایی فرمانده نیروی انتظامی مراوه تپه از دستگیری اعضای یک باند سارقان احشام در این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر از اعضای این باند به نام های جعفر علی- الف و نایب علی- ک به عنوان اینکه دامدار هستند، احشام سرقتی از روستاهای منطقه را با یک دستگاه وانت بار به شهرهای مورد نظر انتقال و به فروش می رساندند.

وی با بیان اینکه سارقان مذکور در حال انتقال 2 راس گاو سرقتی دستگیر شدند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده به همراه خودرو و احشام سرقتی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.