آرشیو دوشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۷۰۵۹
سیاسی
۳

حجت الاسلام مصباحی مقدم در جمع خبرنگاران:اظهارنظرهای مشایی خارج از معلومات و اطلاعاتش است

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد شدید از اظهارات مشایی گفت: آقای مشایی اظهارنظرهایی می کند که خارج از حیطه وظایف، معلومات و اطلاعاتش است و این مسئله مشکلاتی را به بار می آورد.به گزارش فارس، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی دولت در مجلس شورای اسلامی که دیروز با خبرنگاران پارلمانی گفتگو می کرد با انتقاد شدید از اظهارات اخیر اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: آقای مشایی اظهار نظرهایی می کند که خارج از حیطه وظایف، معلومات و اطلاعاتش است و این مسئله هم مشکلاتی به بار می آورد. وی افزود: تعبیر به مکتب ایران از انقلاب اسلامی، موجب سوء برداشت قوی غیرایرانیان نسبت به انقلاب می شود. مصباحی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به جای اینکه رئیس جمهور خودش را خرج مشایی کند بهتر این است که به مشایی تذکر دهد که پایش را از گلیمش درازتر نکند و در عرصه ای که نباید وارد شوند، وارد نشود و برای دولت مسئله نیافریند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت بر همین اساس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور بدانند که کسانی که به سخنان آقای مشایی اعتراض می کنند دلسوزان دولت و رئیس جمهور هستند نه کسانی که بخواهند برای دولت مسئله بسازند. وی یادآور شد: این آقای مشایی رئیس دفتر آقای رئیس جمهور است برای دولت مسئله می سازد.

هر از گاهی فضای آرام جامعه ما با اظهارات بی معنای آقای مشایی دچار تنش می شود از این رو آیا بهتر نیست او را توصیه کنند که دست از این تنش زایی بردارد به جای اینکه به منتقدان آقای مشایی، ایشان (رئیس جمهور) ایراد بگیرند که آنها با دولت مشکل دارند و نه با مشایی و حرف های او را نمی فهمند.