آرشیو دوشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۷۰۵۹
اقتصادی
۴

فراهانی:فروش فوق العاده اصناف بزودی آغاز می شود

رئیس شورای اصناف کشور گفت: با توجه به فراخوان اتحادیه ها و مجامع صنفی بزودی فروش فوق العاده اصناف به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

قاسم نوده فراهانی به خبرنگارایرنا، گفت: به اتحادیه ها اعلام شده تا برای هر تعداد واحد متقاضی پیوستن به طرح فروش فوق العاده مجوز صادر کنند. وی با بیان اینکه در فروش فوق العاده اقلام مورد نیاز مردم درماه مبارک رمضان بطور میانگین بین10 تا15 درصد تخفیف داده می شود، افزود: تمام اتحادیه ها موظف به نظارت و کنترل با نرخ مناسب و عرضه کالای کیفی هستند.

رئیس شورای اصناف کشور در خصوص زمان آغاز فروش فوق العاده گفت: به محض کامل شدن لیست واحدهای متقاضی زمان برگزاری اعلام خواهد شد. فراهانی با استقبال از واحدهای متقاضی مشارکت در طرح فروش فوق العاده، گفت: در صورت حضور جدی واحدها و ارائه خدمات ارزنده توسط آنها دراین طرح دیگر نیازی به برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم نیست و براحتی می توان آن را جایگزین نمایشگاه ها کرد اما تا آن زمان روند کنونی ادامه دارد. وی تنظیم بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت ها در ایام پرمصرف همچون ماه مبارک رمضان، شروع مدارس و ایام سال نو را هدف اصلی برگزاری نمایشگاه های فروش فوق العاده بیان کرد.