آرشیو پنجشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۲۹۲۴
حوادث
۱۹

دختر پسرنما با چاقو به راننده حمله ور شد

دختر فراری که با پوشش پسرانه راننده ای را با چاقو مجروح و خودروی او را سرقت کرده بود، به اتفاق همدستش دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، راننده یک خودرو که از ناحیه کتف و صورت با چاقو مجروح شده بود، در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اصفهان با ارائه شکایتی عنوان کرد، در ساعات پایانی شب قصد عزیمت به خانه ام را داشتم که با مشاهده 2 جوان که منتظر وسیله نقلیه بودند، آنها را سوار خودرو کردم، اما پس از طی مسافتی به یکباره 2 جوان مسافر با چاقو به من حمله ور شدند و پس از ضرب و جرح مرا از خودرو بیرون انداخته و متواری شدند.

در جستجوی سارقان

سرهنگ محسن عقیلی، فرمانده انتظامی اصفهان در ارتباط با پیگیری این پرونده گفت: پس از شکایت مالباخته و انتقال او به بیمارستان، شماره خودروی وی در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت.

عقیلی افزود: 48 ساعت پس از شکایت مرد مجروح، یکی از واحدهای گشت انتظامی با مشاهده خودروی مسروقه با 2 سرنشین آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس اصفهان یادآور شد: با دستگیری 2 متهم، مشخص شد یکی از آنها دختر جوانی است که نیلوفر نام دارد او چندی پیش از خانه اش در یکی از استان های جنوبی کشور فرار کرده و به دلیل اعتیاد شدیدی که داشته، در اصفهان سرقت می کرده است.

سرهنگ عظیمی افزود: در تحقیق از این دختر معلوم شد او درپی مشاجره با بستگانش از خانه متواری شده و پس از ارتباط با چند نفر به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده و برای تامین هزینه اعتیادش با همدستی امیر دیگر متهم دستگیر شده که او نیز یک جوان فراری از خانه است و به شیشه اعتیاد دارد، خودرو سرقت می کرده است.

رئیس پلیس اصفهان تصریح کرد: پس از اعتراف 2 متهم پرونده دستور قضایی در این ارتباط صادر شد و متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به ابعاد مختلف این پرونده گفت: بی توجهی به فرزندان و وجود تنش در کانون خانواده، از مولفه هایی است که موجب بروز مشکلات جدی برای فرزندان می شود.

وی افزود: در این پرونده دختر و پسر فراری از خانه پس از ترک خانواده در اولین گام در دام فساد و اعتیاد گرفتار شده و برای تامین هزینه اعتیادشان تا یک قدمی جنایت نیز پیش رفته اند. البته مرد راننده با خوش شانسی از مرگ حتمی نجات یافته است.