آرشیو یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹، شماره ۱۱۰۶
سیاست
۳

حاشیه سیاست

فیلتر سایت بنیاد باران

سایت بنیاد باران فیلتر شد. این سایت که منعکس کننده اخبار و مواضع برخی اصلاح طلبان و اعضای بنیاد باران بود از دیروز از دسترس کاربران خارج شده است.

تاسیس آرایشگاه های مذهبی برای محجبه ها

آرایشگاه مخصوص خانم های محجبه توسط گروهی از آرایشگران مذهبی راه اندازی شد. به گزارش جهان این گروه هدف خود را در اجرایی کردن چنین آرایشگاهی کمک نکردن به اشاعه گناه می دانند.

سفر اعلام نشده معاون جلیلی به ترکیه

یکی از روزنامه های ترکیه از سفر اعلام نشده معاون سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی به این کشور خبر داد.

به گزارش عصر ایران، علی باقری معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی روز پنجشنبه گذشته به آنکارا سفر کرد و با احمد داووداوغلو وزیر امور خارجه و دیگر مقامات ارشد ترکیه دیدار و گفت وگو کرد. داووداوغلو در دیدار با باقری خطاب به مقامات ایرانی تاکید کرد آنها باید بدون تاخیر به میز مذاکرات هسته ای بازگردند.

آماری از زندانیان دیه در کشور

آمار زندانیان دیه در کشور منتشر شد. اسدالله جولایی رئیس ستاد دیه کشور در گفت وگو با مهر با بیان اینکه در 25 ماه گذشته هزار زندانی دیه وارد زندان های کشور شده اند، گفت: بیشتر این زندانیان به دلیل مستی، نداشتن گواهینامه، اعتیاد و… سبب تصادف و فوت و جرح عابران شده اند و در مجموع سه هزار و 500 زندانی در کشور وجود دارد.

فعالیت هر رسانه به اجازه ارشاد

بر اساس مصوبه جدید هیات دولت فعالیت هر رسانه دیجیتال منوط به اخذ مجوز از وزارت ارشاد است. به گزارش پارسینه بر اساس مصوبه هیات دولت، تا شش ماه پس از تصویب این آیین نامه تقریبا هر سایت یا نرم افزار چندرسانه ای باید از وزارت ارشاد مجوز دریافت کند و البته فعالیت رسانه های دیجیتال فقط به این محدود نمی شود و برحسب نیاز مجوز فعالیت تبلیغاتی، عضویت در صنف مشخص، مجوز از وزارت بازرگانی یا وزارت صنایع نیز لازم است.

واکنش فرمانده ارتش لبنان به حضور سپاه

فرمانده ارتش لبنان به شایعه حضور سپاه پاسداران ایران در این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، جان قهوه چی فرمانده ارتش لبنان در پاسخ به سوالی در خصوص حضور افراد سپاه پاسداران ایران در مناطق مختلف جبل لبنان، با رد این موضوع گفت: ما هیچ گزارشی در این خصوص در اختیار نداریم.