آرشیو چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۹، شماره ۱۱۲۵
سینمای ایران
۱۰

شاید این فیلم ها بیایند

عصر روز دهم

کارگردان: مجتبی راعی/ بازیگران: هانیه توسلی، احمد مهرانفر/ «عصر روز دهم» پس از فیلم «ملک سلیمان» در گروه استقلال اکران می شود. این فیلم درباره مراسم عاشورا در کشور عراق است و به روایت مستند این مراسم می پردازد.

پرنسیب (اصولگرا)

کارگردان: تهمینه میلانی/ بازیگران: بهرام رادان، السا فیروز آذر، همایون ارشادی، دانیال عبادی، آنا نعمتی، پیام صالحی (خواننده گروه آریان)، سارا خوئینی ها / این فیلم داستان دو آرشیتکت است که از دو دنیای متفاوت می آیند و به لحاظ فکری و جهان بینی با هم متفاوت هستند. قرار است این فیلم جزء اکران های آینده باشد. ابتدا این فیلم پرنسیب نام داشت که پس از تصویب شدن عدم استفاده از نام های خارجی نامش به اصولگرا تغییر پیدا کرد.

شبانه روز

کارگردان: امید بنکدار، کیوان علیمحمدی/ بازیگران: نیکی کریمی، پارسا پیروزفر، خاطره اسدی، لادن طباطبایی، مریم بوبانی، شاهرخ فروتنیان، مهناز افشار، بهنوش بختیاری، حامد بهداد، حمیدرضا پگاه، رویا جاویدنیا، نگار جواهریان، آزاده صمدی، مهتاب کرامتی و ساعد هدایتی/ این فیلم زندگی هنرمندان در مقاطع مختلف تاریخی و دومین همکاری این زوج کارگردان در عرصه سینمایی بعد از فیلم «شبانه» است.