آرشیو دوشنبه ۶ دی ۱۳۸۹، شماره ۳۰۲۷
سیاسی
۲

جاسوس رژیم صهیونیستی اعدام می شود

دادستان تهران از محکومیت جاسوس رژیم صهیونیستی به اعدام خبر داد.عباس جعفری دولت آبادی، در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای بعثت در جمع خبرنگاران گفت: این جاسوس در دادگاه انقلاب محکوم به اعدام شده که پس از تایید حکم، مشخصات جاسوس اعلام می شود.

وی افزود: البته پرونده های دیگری هم در مورد جاسوسی در حال رسیدگی است.

به گزارش مهر، جعفری دولت آبادی همچنین در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به اتهامات روزنامه هم میهن تصریح کرد: در مورد این پرونده درخواست اعمال ماده 18 شده و این روزنامه فعلانمی تواند منتشر شود تا زمانی که قوه قضاییه رسیدگی به پرونده را به سرانجام رساند.

آخرین وضعیت شکایت دولت از علی مطهری و محمدباقر قالیباف

جعفری دولت آبادی در مورد آخرین وضعیت شکایت دولت از علی مطهری و محمدباقر قالیباف نیز گفت: برای دادستانی فرقی ندارد که طرف شکایت چه کسی و از چه جناح و گروهی باشد هر چند ممکن است رسیدگی به پرونده این اشخاص دیر یا زود شود، ولی چون نام افراد را برده اید باید بگویم که این پرونده در حال رسیدگی است و اگر نهایی شد، اعلام می کنیم.

همچنین دادستان تهران در مورد علت بازداشت روزنامه نگاران روزنامه شرق گفت: این روزنامه نگاران جرایم امنیتی داشتند و اقدامات آنها ارتباطی با روزنامه نگاری نداشته و بیشتر درصدد صدور اطلاعیه و بیانیه بوده اند.

وی افزود: این 6 روزنامه نگار در دو مرحله توسط ماموران امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده رئیس دانا به جرم مصاحبه با رسانه های بیگانه و اخلال در هدفمند کردن یارانه ها بازداشت شده است، گفت: این شخص پرونده اش در دستور کار نیروهای اطلاعاتی و قضایی است که مصاحبه وی با رسانه های بیگانه دستگیری وی را تسریع کرد، چون وقتی در آستانه اجرای طرح بزرگی هستیم حق نداریم در آن اخلال ایجاد کنیم. وی همچنین درباره علت بازداشت اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد گفت: این افراد اتهام امنیتی داشتند.