آرشیو سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۹، شماره ۲۲۶۵
ورزش
۲۴

افزایش حقوق قهرمانان ورزش پس از 6 سال

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و مدال آوران با اعلام اینکه حقوق قهرمانان و مدال آوران بازی های آسیایی و پارالمپیک با افزایش جدید به حساب آنها واریز خواهد شد، گفت: پس از شش سال موفق شدیم حقوق قهرمانان و پیشکسوتان را افزایش دهیم.

سعیدرضا عاصمی ضمن اعلام این مطلب افزود: همان طور که در نشست خبری با نمایندگان رسانه های گروهی وعده داده بودیم توانستیم با حمایت های سازمان تربیت بدنی از مهرماه سال جاری حقوق قهرمانان المپیک را با افزایش چشمگیری به آنها اهدا کنیم.

وی گفت: جزئیات افزایش حقوق تک تک قهرمانان و مدال آوران موجود است که طبیعتا براساس مدال و بازی هایی که در آن حضور داشتند متغیر است. با این حال هستند قهرمانانی که حقوق شان از مهرماه امسال و پس از شش سال از تشکیل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان بیشتر از 7/6 افزایش داشته است.

عاصمی در ادامه در مورد واریز حقوق به سایر ورزشکاران نیز گفت: از امروز دوشنبه (دیروز) حقوق قهرمانان پارالمپیک با افزایش های در نظر گرفته شده به حساب آنها واریز خواهد شد. در میان قهرمانان پارالمپیک هم هستند افرادی که تا پنج برابر حقوق شان رشد و افزایش داشته است.

وی ادامه داد: مدال آوران بازی های آسیایی و قهرمانان جهان هم از بهمن و اسفندماه با رشد و افزایش جدید حقوق هایشان روبه رو می شوند.

ضمن اینکه براساس برنامه ریزی صندوق حمایت از قهرمانان و مدال آوران از ابتدای سال 1390 حقوق کلیه مستمری بگیران با افزایشی که برای آنها در نظر گرفته ایم به حسابشان واریز خواهد شد.