آرشیو سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹، شماره ۴۶۹۷
رویدادها
۲۰

500 ناشر در نمایشگاه کتاب خوزستان

بیش از500 ناشر به ارائه آثار خود در پنجمین نمایشگاه کتاب استانی خوزستان پرداخته اند.

به گزارش «ایران»، نمایشگاه کتاب استانی خوزستان که پانزدهمین نمایشگاه استانی کشور در سال 89 به شمار می آید، از روز شنبه 18 دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز کار خود را آغاز کرده و تا 24 دی ماه ادامه خواهد داشت.

بنابر این گزارش، در این رویداد 320 ناشر کشور به همراه 30 ناشر استان خوزستان حضور یافته اند و کتاب های نمایشگاه در دو سالن مجزا و 210 غرفه در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. این نمایشگاه صبح ها ساعت 9 تا 12 و عصرها ساعت 16 تا 21 پذیرای مردم جنوب ایران است.

در این نمایشگاه هم ناشران کتاب های خود را با 20 درصد تخفیف عرضه می کنند و معاونت فرهنگی ارشاد و ادارات کل ارشاد استان نیز 20 درصد تخفیف به صورت یارانه خرید کتاب در نمایشگاه ها توزیع می کنند.

براساس این گزارش، در پنجمین نمایشگاه کتاب استانی خوزستان بیش از 100 هزار عنوان کتاب چاپ شده در سال های 88 و 89 ارائه شده است.

بنا به گفته مسئولان استانی برگزاری تعزیه، نمایشگاه کتاب کودک و کتاب های تخصصی از بخش های جمعی نمایشگاه امسال خوزستان است؛ همچنین فعالیت های دیجیتالی و نرم افزاری از دیگر محصولات عرضه شده در نمایشگاه کتاب به شمار می رود