آرشیو سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹، شماره ۴۶۹۷
فرهنگ و هنر
۲۷

فیلم های کمدی کم فروخت

در حالی که 10 فیلم روی پرده سینماهای تهران قرار دارد و از این میان 8 اثر تقریبا به تازگی اکران شده اند، فیلم های دیگری در راه پرده قرار دارند.

به گزارش «ایران»، این روزها «ملک سلیمان» ساخته شهریار بحرانی که از سه ماه پیش روی پرده رفته، همچنان با 12 سینما اکران خود را

پی می گیرد و با فروش روزانه 2 تا 4 میلیون تومان و مجموع فروش یک میلیارد و 540 میلیون تومان در صدر جدول قرار دارد اما از میان فیلم های جدید «آدمکش» ساخته رضا کریمی که اثری حادثه ای است، با فروش حدود 220 میلیون تومان در صدر استقبال از 8 فیلم تازه قرار دارد. از سوی دیگر فیلم های «چراغ قرمز» ساخته کمدی علی غفاری با 22 سینما و 200 میلیون تومان، «نفوذی» کار احمد کاوری و مهدی فیوضی با 17 سینما و 65 میلیون تومان در ردیف های بعدی قرار دارند. «عروسک» کار کمدی ابراهیم وحیدزاده هم که 16 سینما را در اختیار دارد، با حدود 35 میلیون تومان فروش در ردیف بعدی جدول است. این فیلم 16 سینما در اختیار دارد اما از میان فیلم های تک سانسی، «خاله سوسکه» کار نادره ترکمانی با 16 سینما و 12 روز نمایش از مرز 60 میلیون تومان گذشته و فیلم های «عصر جمعه» از مونا زندی، «طبقه سوم» کار بیژن میرباقری و «عصر روز دهم» به کارگردانی مجتبی راعی به ترتیب 25 میلیون، 20 میلیون و 19 میلیون تومان فروش کرده اند. «دیگری» کار مهدی رحمانی هم که از 35 روز پیش روی پرده است و به صورت تک سانس نمایش خود را دنبال می کند بیش از 37 میلیون تومان فروش داشته است.

گفتنی است، قرار است فیلم «کلانتری غیرانتفاعی» کار یدالله صمدی که در حوزه آثار کودک جای می گیرد، از چهارشنبه روی پرده برود.