آرشیو پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۹، شماره ۲۲۶۷
ورزش
۲۴

فوتبال

زمان مناظره فتح الله زاده و واعظی مشخص شد

با اعلام رسمی مسوولان رادیو جوان روز جمعه مناظره واعظی آشتیانی و فتح ا...زاده؛ دو مدیرعامل سابق و کنونی باشگاه استقلال به صورت مستقیم ساعت 20 و 30 دقیقه از برنامه (2-4-4) پخش خواهد شد.

پخش زنده دیدار پرسپولیس و اینتراخت

کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس برای پخش زنده دیدار تیم خود برابر اینتراخت فرانکفورت با مسوولان شبکه سه سیما به توافق رسید. تیم های پرسپولیس و اینتراخت فرانکفورت آلمان امروز ساعت 17:30 به وقت آنتالیا (19 به وقت تهران) در اولین دیدار تورنمنت چهارجانبه ترکیه به مصاف هم خواهند رفت.

پنج گزینه برای سرپرستی کمیته داوران

مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال از حسین عسگری، محمد فنایی، رضا غیاثی، یدالله سلیمانی و هادی دزفولی 5 داور پیشکسوت فوتبال کشور به عنوان کاندیدای جایگزینی مسعود عنایت رییس مستعفی کمیته داوران خبر داد.

مدیرعامل و سرپرست تیم صبای قم استعفا کردند

احمد شهریاری، مدیرعامل و عباس مرادی، سرپرست تیم و قائم مقام باشگاه صبای قم دیروز به دلیل حل نشدن مشکلات مالی باشگاه صبا از سمت خود استعفا کردند.

ترکی داور چهارم افتتاحیه

رقابت های جام ملت های آسیا از روز جمعه با دیدار تیم های قطر و ازبکستان آغاز می شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار افتتاحیه پانزدهمین دوره رقابت ها را به داوران ژاپنی داد و محسن ترکی هم داور چهارم این بازی خواهد بود.

رونالدینیو به گرمیو برزیل پیوست

رونالدینیو، بازیکن برزیلی تیم میلان ایتالیا، به گرمیو، باشگاه برزیلی که فوتبالش را از آن جا شروع کرده بود، پیوست.

بنگر جایگزین رحیمی در تیم ملی شد

افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان طی تماسی با ابوذر رحیمی به این مدافع چپ پای تیم راه آهن اعلام کرد که محسن بنگر را به جای وی همراه با تیم ملی به قطر می برد.

گلکسی با انتقال قرضی بکام به تاتنهام موافقت کرد

به نظر می رسد که سران باشگاه گلکسی با انتقال قرضی بکام به لیگ برتر موافقت کرده اند. بدین ترتیب انتظار می رود که بکام با قراردادی قرضی و به مدت دو ماه به وایت هارت لین منتقل شود.