آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۴۲
شهرستان ها
۱۱

هشدار امام جمعه گنبدکاووس نسبت به فروش لباس های نامناسب در بازار

گنبدکاووس- خبرنگار کیهان:

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر رعایت حجاب در جامعه به عنوان یک اصل اسلامی، نسبت به فروش لباس های نامناسب در بازار هشدار داد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسین سبحانی» در خطبه های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس گفت: در حال حاضر انواع لباس های نامناسب در بازار عرضه می شود که چگونگی ورود و دوخت آنان در کشور مشخص است.

وی افزود: دولتمردان باید طوری برنامه ریزی کنند تا از ورود و یا تولید این نوع البسه در کشور جلوگیری شود تا احساسات مردم با دیدن آن در بازار جریحه دار نشود.

امام جمعه گنبدکاووس به سالروز کشف حجاب از سوی رضاشاه اشاره کرد و گفت: رضاشاه پس از به قدرت رسیدنش از سوی انگلیسی ها، مامور کشف حجاب در جامعه شده بود و تا حدودی در این بخش موفق شده بود ولی قاطبه مردم به خاطر ایمانشان زیر بار این طرح ننگین نرفتند و حجاب خودشان را در بدترین شرایط آن زمان نگه داشتند.

حجت الاسلام سبحانی افزود: در حال حاضر دشمنان اسلامی تلاش می کنند تا به انحای مختلف از طریق فروش لباس های نامناسب در بازار و تبلیغات ماهواره ای استفاده نامناسب لباس را در جامعه ترویج دهند که نیاز است مسئولان، مردم و خصوصا دختران جوان مواظب این ترفندهای دشمنان باشند.