آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۴۲
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

کمیته امداد اعلام کرد

آمادگی 40 هزار دانش آموز تحت پوشش برای کنکور90

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از آمادگی 40 هزار دانش آموز پیش دانشگاهی تحت حمایت این نهاد برای شرکت در کنکور 90 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، اکبر میرشکار افزود: برنامه های وسیعی برای دانش آموزان کنکوری تحت حمایت آغاز کرده ایم تا فضای مناسبی را برای قبولی آنان در دانشگاه های معتبر فراهم سازیم.

وی اختصاص بودجه برای بهره مندی این دانش آموزان از کلاسهای آمادگی کنکور را یکی از این اقدامات برشمرد و افزود: درحال حاضر 40 هزار دانش آموز پیش دانشگاهی تحت حمایت امداد(ره) آماده شرکت درکنکور90 می شوند و کمیته امداد برای هرکدام از این دانش آموزان حداقل مبلغ سرانه 50 هزار تومان برای خرید جزوات و کتاب های کمک درسی، کتاب های تست و نرم افزارهای کنکور آزمایشی و یا کمک هزینه ثبت نام در موسسات معتبر برگزارکننده دوره های آمادگی کنکور درنظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی امداد افزود: از آنجا که موسسات متعددی در کشور درحال برگزاری دوره های آمادگی کنکور هستند به مسئولین فرهنگی سراسر کشور ابلاغ کرده ایم تا هنگام عقد قرارداد با موسسات مزبور به توانمندی، تجربه و فضای معنوی و اخلاقی موسسات مزبور دقت کنند.

میرشکار ارائه خدمات تحصیلی خصوصا مشاوره انتخاب رشته در بسیاری از مراکز امداد را به عنوان یکی دیگر از خدمات آموزشی این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت خویش برشمرد.

لازم به ذکر است درحال حاضر 800 هزارنفر دانش آموز درمقاطع تحصیلی از حمایت های امداد امام(ره) بهره مند می شوند.