آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۴۲
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

شرایط حضور در رقابت های والیبال قهرمانی آسیا در ایران اعلام شد

پرداخت 500دلار به عنوان جریمه

با توجه به پایان مهلت اعلام آمادگی تیم های متقاضی شرکت در رقابتهای والیبال مردان آسیا، از این پس AVC از تیم های متقاضی جدید به شرط پرداخت جریمه ثبت نام خواهد کرد.

مهلت تعینن شده از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) برای اعلام آمادگی تیم ها جهت شرکت در شانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی مردان آسیا روز شنبه به پایان رسید. البته پذیرش تیم های متقاضی جدید حضور در این رقابتها از این پس نیز انجام خواهد شد اما در ازای دریافت جریمه نقدی از آنها!

طبق اعلام مقامات AVC تیم هایی که هنوز آمادگی خود برای شرکت در مسابقات 2011 قهرمانی آسیا را اعلام نکرده اند تا 26 بهمن ماه (15فوریه) فرصت دارند تا در این زمینه اقدام کنند البته به شرطی که 500 دلار به عنوان جریمه اقدام دیرهنگام برای ثبت نام پرداخت کنند.

در پایان مهلت تعینن شده کنفدراسیون والیبال آسیا برای اعلام آمادگی تیم های متقاضی شرکت در رقابتهای قهرمانی مردان آسیا حضور 14تیم نهایی شد. علاوه بر ایران که میزبان است تیم های ژاپن، سریلانکا، تایلند، چین تایپه، قزاقستان، چین، استرالیا، امارات، افغانستان، لبنان و ازبکستان به طور رسمی اعلام آمادگی کرده اند. قطر و کره جنوبی نیز دو تیمی هستند که ثبت نام خود را در AVC انجام داده اند.شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا طی روزهای 3 تا 11 مهرماه سال آینده در کشورمان برگزار می شود.