آرشیو سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۳۰۵۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

پخش «دیروز، امروز، فردا» در ایام دهه فجر

ویژگی ها و ابعاد مختلف انقلاب اسلامی از زوایای مختلف در دهه مبارک فجر در ویژه برنامه های «دیروز، امروز، فردا» بررسی می شود.

ویژه برنامه های «دیروز، امروز، فردا» از امشب و همزمان با آغاز سی و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی هر شب از شبکه 3 سیما روی آنتن می رود. ریزش ها و رویش های انقلاب اسلامی، ریشه های مردمی نهضت، کالبدشکافی خط امام و معیارهای آن، تشابه های رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با رهبری حضرت امام (ره)، دشمنان خارجی و دشمن شناسی در انقلاب اسلامی، تاثیر انقلاب اسلامی بر دانشگاه ها، تاثیر انقلاب اسلامی بر حوزه های علمیه، دستاوردهای دفاعی، دستاوردهای علمی و فناوری و انقلاب اسلامی و جوانان از موضوعات برنامه «دیروز، امروز، فردا» در دهه فجر است. براساس برنامه ریزی شبکه 3 سیما شخصیت های برجسته علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و... کشور مهمانان ویژه برنامه «دیروز، امروز، فردا» در این ایام خواهند بود.

این برنامه از امشب تا 22 بهمن هر شب ساعت 20 / 22 از شبکه 3 با اجرای محمدحسین رنجبران روی آنتن می رود.

«راز» هم عنوان برنامه دیگری است که در ایام دهه فجر به صورت هر شب از شبکه 4 سیما پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه 4 سیما، برنامه گفت وگومحور «راز» با اجرای نادر طالب زاده در سری جدید خود پنجشنبه شب ها مهمان مخاطبان شبکه 4 سیما خواهد بود. این برنامه قرار است از پنجشنبه این هفته تا 21 بهمن ماه هر شب روی آنتن برود.

در این 8 روز «راز» قرار است به بررسی موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و اتفاقات خبری روز بپردازد.

زمان پخش برنامه گفت وگومحور راز ساعت 21 تا 23 است، اما در این ایام با توجه به تنوع موضوعات، ممکن است این زمان بیشتر شود.

مجموعه راز که پخش آن از ماه مبارک رمضان آغاز شد، با استقبال زیاد مخاطبان مواجه و پس از مدتی پخش سری دوم آن نیز آغاز شده است. جذابیت موضوعات و مهمانان این برنامه از مولفه های موفقیت این برنامه تلویزیونی است.