آرشیو سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۳۰۵۷
سیاسی
۲

شناسایی افراد مرتبط با بنیاد جاسوسی «رون آراد»

وزیر اطلاعات گفت: افرادی که فریب سایت جاسوسی بنیاد رون آراد را خورده اند، اگر تا قبل از 22 بهمن ماه، خود را معرفی کنند و با سیستم اطلاعاتی همکاری داشته باشند، به طور یقین تخفیفاتی درباره آنها صورت خواهد گرفت.

به گزارش فارس، حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه دولت درباره فعالیت های سایت رژیم صهیونیستی بنیاد رون آراد و اقدامات جاسوسی در این زمینه گفت: رژیم صهیونیستی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اطراف و حتی اسلامی در قالب NGO این بنیاد را از 20 سال پیش راه اندازی کرده که ظاهری فریبنده و بشردوستانه هم به آن داده شده است و به دنبال این هستند که افرادی را از کشورهای مختلف جذب و به مجموعه خود دعوت کنند تا از این طریق بتوانند کار اطلاعاتی یا اقدامات مختلفی که در کشورهای اسلامی انجام می شود، رصد کنند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: خوشبختانه از طریق اشراف اطلاعاتی توانستیم بخش قابل توجهی از افرادی که به این سایت مرتبط شده و فریب این سایت را خورده بودند، شناسایی کنیم.وی افزود: گردانندگان این سایت سعی می کنند افراد را با پول بفریبند. خوشبختانه تقریبا تمام کسانی که از کشور خودمان با این سایت ارتباط برقرار کرده اند و بعضا فریب این سایت را خورده اند، شناسایی کرده ایم.