آرشیو سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۳۰۵۷
حوادث
۱۹

تله مرگ برای مرد طلبکار

مردی که برای وصول طلب، چک بدهکار را برگشت زد، هنگام خروج از بانک، با خودرو زیر گرفته شد.

به گزارش «جام جم»، به دنبال تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر این که 2 نفر هنگام خروج از بانک با یک خودروی پژو زیر گرفته شده اند و راننده از محل متواری شده است، ماموران اورژانس با حضور در محل، مجروحان را به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل کرد.

با تشکیل پرونده ای در این ارتباط، یگان انتظامی بیمارستان امام خمینی (ره) تحقیق در این زمینه را آغاز کرد. یکی از مجروحان حادثه که مرد میانسالی است، در تحقیقات به ماموران گفت: از چندی پیش 5 میلیون تومان از فردی طلب داشتم که وی بابت طلبم، یک فقره چک به من ارائه کرد.

وی افزود: وقتی به اتفاق یکی از بستگانم برای وصول چک وارد بانک شدیم، متصدی بانک گفت حساب فوق موجودی ندارد و در این هنگام فردی که او را نمی شناختم، اصرار می کرد چک را نزد خود نگه دارم و چند روز بعد آن را وصول کنم. وی ادامه داد: پس از بی توجهی به این درخواست، متصدی بانک مهر برگشت زد و هنگامی که از بانک خارج شدیم، یک خودروی پژو که ظاهرا انتظار ما را می کشید، ما را زیر گرفت و راننده بسرعت از محل متواری شد.

درپی این اظهارات پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران کلانتری 148 انقلاب قرار گرفت. براساس آخرین خبرها، حال جوان 28 ساله ای که صاحب چک را همراهی می کرد، وخیم گزارش شده است.