آرشیو سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۳۰۵۷
حوادث
۱۹

بدهکاران 300 سکه تقلبی به شاکی دادند

3 مرد که بابت بدهی 45 میلیون تومانی به یک شهروند شهریاری، 300 سکه تقلبی به او داده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش «جام جم»، ماجرای این کلاهبرداری میلیونی هنگامی در دستور کار ماموران قرار گرفت که هفته گذشته مردی با حضور در شعبه چهارم دادیاری دادسرای شهریار از 3 مرد شیاد شکایت کرد. شاکی به دادیار مسلمی گفت: چندی پیش به دنبال آشنایی با 3 نفر که در زمینه ساخت مجتمع مسکونی فعالیت داشتند، 45 میلیون تومان به عنوان سرمایه گذاری به آنها پرداخت کردم. وی اضافه کرد: 3 ماه بعد وقتی طبق قرارمان آنها آپارتمانی به من تحویل ندادند، پولم را خواستم ولی آنها از پرداخت 45 میلیون تومان پولم خودداری کردند.

شاکی یادآور شد: در ادامه درگیری مان، این 3 نفر بابت طلبم 300 عدد سکه به من تحویل دادند که هنگام فروش سکه ها در طلافروشی متوجه تقلبی بودن آنها شدم.

وی ادامه داد: با آگاه شدن از این موضوع، با بدهکاران تماس گرفتم و بابت تحویل دادن سکه های تقلبی اعتراض کرده و پولم را خواستم اما آنها پاسخی نداده و گوشی را قطع کردند. درپی این شکایت پرونده ای تشکیل و تحقیقات ماموران آغاز شد.

در ادامه، شاکی دوباره به مرکز پلیس شهریار رفت و گفت، مردان طلبکار وقتی پی بردند از آنها شکایت کرده ام، در تماس های تلفنی تهدیدم می کنند باید از شکایت صرف نظر کنم، در غیر این صورت من و خانواده ام را خواهند کشت.