آرشیو پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۲۲۹۴
استان ها
۲۳

شکوفایی پروژه های شهری همدان در سال 90

محبوبه یادگاری

دنیای اقتصاد-همدان– استاندار همدان در دومین دور از سفرهای شهرستانی خود به همدان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری همدان، کرم رضا پیریایی در دیدار از پروژه های در دست اجرای مدیریت شهری همدان گفت:به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان، سال 90سال شکوفایی پروژه های مدیریت شهری است.

وی اظهار کرد: شهرداری همدان با اجرای پروژه هایی که هم اکنون در دست اجرا دارد به موفقیت بزرگی از لحاظ شهرسازی دست خواهد یافت. استاندار همدان با اشاره به مشکلات، بعضی از پروژه ها از جمله کمبود اعتبار خاطرنشان کرد: استانداری در این زمینه به شهرداری کمک خواهد کرد و فرماندار نیز باید پیگیر اینگونه مسائل باشد.

شهردار همدان نیز در این سفر در خصوص طرح تقاطع غیرهمسطح پژوهش در همدان گفت: این پروژه به طول یک هزار و 150 متر شامل تابلیه ای به طول 86 متر، رمپ شمالی به طول 233 متر واقع در بلوار دانشگاه، رمپ جنوبی به طول 171 متر واقع در بلوار بعثت است که 660 متر اصلاح هندسی مسیر موجود در بلوارهای بعثت و دانشگاه و اتصال آن به مسیر جدید الاحداث و 4 راستگرد برای دسترسی بلوارهای عمودی در سطح فوقانی تقاطع است.وی یادآور شد: سازه زیر گذر و رمپ های پروژه پژوهش مجموعا شامل 240 حلقه شمع است که تا کنون 180 شمع آن احداث شده است.

وی مدت قرارداد برای اتمام پروژه تقاطع غیر همسطح پژوهش را 9 ماه کاری اعلام کرد و افزود: این طرح در حال حاضر 28 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.