آرشیو چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۷۱
اخبار کشور
۳

سرلشکر فیروزآبادی: نگرانی از سرنوشت نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه مولن را به خاورمیانه کشاند

سرویس سیاسی -

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سفر عجولانه مایکل مولن رئیس ستاد ارتش آمریکا را حاکی از نگرانی عمیق کاخ سفید نسبت به سرنوشت نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه دانست.

سرلشکر دکتر سیدحسن فیروزآبادی افزود: از شیطان بزرگ آمریکا برمی آید که در این شرایط سرگردانی، مایک مولن را برای بررسی اقدام نظامی به نفع ستمگران آمریکایی منطقه در برابر انقلابیون اعزام کرده باشد.

عضو شورای عالی امنیت ملی کشور با بیان اینکه نیروهای آمریکایی بایستی منطقه را ترک کنند، خطاب به مولن اعلام کرد: هرگونه عملیات نظامی تاثیری بر انقلاب مردم مسلمان برای نجات از ظلم آمریکایی و ستم جباران نخواهد داشت جز این که هزینه سنگینی روی دست آمریکا خواهد گذاشت و خروج آنها را تسریع می کند.

وی تاکید کرد: مایک مولن رئیس ستاد ارتش آمریکا بایستی بیشتر به فکر مردم آمریکا و کشور خود باشد و به گمراهی نیفتد.

مولن از روز یک شنبه سفر خود به کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را آغاز کرده و در این راه از عربستان سعودی نیز دیدار کرده و قرار است به بحرین نیز سفر کند.

گفتنی است، بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا طی سخنانی در دوحه تصریح کرد که ایران در ناآرامی های خاورمیانه دخالت و نقشی ندارد.

از سوی دیگر؛ همچنین سرلشکر فیروزآبادی طی سخنانی در دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به تحولات منطقه ای به ژنرال ها و فرماندهان ارتش های کشورهای مسلمان جهان هشدار داد و گفت: من به عنوان یک برادر و همکار به این ژنرال ها و فرماندهان ارتش های کشورهای مسلمان، صمیمانه و برادرانه اخطار می کنم از سرنوشت ژنرال های معدوم شده پس از انقلاب اسلامی و ژنرال های صدام حسین پس از سقوط او درس بگیرند.