آرشیو چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۷۱
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

رایزنی کرده ام تا نایب رئیس آسیا شوم رضازاده: سال 90 رکوردهایی می زنیم که تا به حال به آن نرسیده ایم

هدف اصلی وزنه برداری در سال آینده این است که به رده ها و رکوردهایی دست پیدا کنیم که در تاریخ ورزش ایران تکرار نشده باشد.

حسین رضازاده سرپرست فدراسیون وزنه برداری ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما در یک سال گذشته تمرکزمان بر تیم های ملی بود اما برنامه های خوبی برای سال 90 داریم. هدف اصلی در وهله اول باید در رقابت های جوانان جهان شرکت کنیم و می خواهیم بر سکویی بایستیم که تاکنون نایستاده ایم. همچنین پس از آن باید به فکر مسابقه های جهانی بزرگسالان باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم. نتیجه ای که تاکنون تکرار نشده و از همه مهمتر کسب سهمیه المپیک است که امیدوارم به این نتایج دست پیدا کنیم. می دانم که رسیدن به این مسائل خیلی سخت است اما همه چیز برای ما شدنی است. ما همه سعی و تلاش مان را به کار می بریم تا بتوانیم در رده های مختلف موفق شویم.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری در مورد حضورش به عنوان کاندیدای نایب رئیسی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا نیز گفت: این انتخابات اواخر ماه جاری در ازبکستان برگزار می شود. من هم برای رای آوردن رایزنی های لازم را کرده ام و امیدوارم با توکل به خدا پست نایب رئیسی آسیا برای ما باشد.

گفتنی است مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری ایران هم در شرایطی فردا (پنج شنبه) برگزار می شود که به غیر از حسین رضازاده، محمد حسین برخواه و مهران آذری هم دو رقیب سرپرست فعلی این فدراسیون محسوب می شوند.