آرشیو چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۸۳
حوادث
۱۵

پس از خروج کامل هیئت دولت از لرستان پروازهای فرودگاه خرم آباد قطع شد!

خرم آباد-خبرنگار کیهان:

قطع پروازهای فرودگاه خرم آباد موجب نارضایتی مردم شد.

این پروازها که تا قبل از سفر سوم هیئت دولت به لرستان هر روز انجام می شد، پس از انجام این سفر ناگهان و بدون اطلاع قبلی قطع شد.

پروازهای فرودگاه خرم آباد تا پیش از این در شش روز از هفته توسط شرکت های هواپیمایی فارس قشم و تابان انجام می شد و با استقبال مردم مواجه بود.

یکی از خواسته های مردم از رئیس جمهوری در سفر سوم هیئت دولت به لرستان، افزایش پروازهای فرودگاه خرم آباد و استفاده از مجوز پروازهای خارجی آن که سال ها قبل صادر و بلااستفاده مانده است، بود اما پس از انجام سفر سوم هیئت دولت نه تنها این خواسته مردم تحقق نیافت بلکه به محض پایان سفر هیئت دولت به لرستان تنها پرواز روزانه فرودگاه خرم آباد نیز تعطیل شد.

تعطیلی این پروازها تاثیر منفی بر حضور نیروهای متخصص، سرمایه گذاران، تردد مدیران، بازرگانان، بیماران و سایر اقشار خواهد داشت.

مردم لرستان خواستار از سرگیری هرچه سریعتر پروازها و افزایش تعداد آنها شدند.

با توجه به فرا رسیدن سال نو و افزایش تعداد مسافران و همچنین لزوم تسریع در اجرای مصوبه های سفر سوم هیئت دولت و تحقق خواست رئیس جمهور مبنی بر سرمایه گذاری در استان و تلاش برای ریشه کنی بیکاری در لرستان که رتبه اول کشور را دارد، از سرگیری پروازهای فرودگاه خرم آباد و افزایش آنها از نیازهای ضروری منطقه و خواست مردم است که امید است با دستور عاجل رئیس جمهور، نامهربانی مسئولان نسبت به پروازهای فرودگاه خرم آباد خاتمه پیدا کند.