آرشیو یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۲۳۴۲
خبر
۸
سایه روشن

اولین جلسه بازجویی ناپدری هانیه برگزار شد

اعتراف به شکنجه دختر 8 ساله

به علت مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشتم و پاهای هانیه را با سیخ داغ سوزاندم

خبرگزاری فارس نوشت: ناپدری سنگدل دختربچه 8 ساله در اولین جلسه بازجویی اعتراف کرد، قبول دارم هانیه را کتک زده ام.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این مردی به نام حمید به اتهام شکنجه کودک 8 ساله ای به نام هانیه دستگیر شد و دیروز اولین جلسه بازجویی از حمید با حضور بازپرس آذرتاش برگزار و به حمید اتهامات تفهیم شد.

پازپرس خطاب به حمید عنوان کرد: شما براساس تحقیقات انجام شده، نظریه اولیه پزشکی قانونی و همچنین بررسی حضوری بازپرس در صحنه وقوع حادثه متهم هستید به ایراد ضرب و شتم، سوزاندن هانیه با سیخ داغ، شکستن هر دو دست کودک، عدم توجه به سلامتی هانیه و در نهایت کودک آزاری. چه دفاعی از خود دارید؟

حمید در پاسخ به اتهامات خود مدعی شد من هیچ دفاعی از خود ندارم و قبول دارم که هانیه را کتک زده ام.

وی ادامه داد: البته در زمان وقوع این حادثه در حالت طبیعی خودم نبودم و حتی زمانی که به حالت طبیعی خودم بازگشتم و متوجه شدم پاهای هانیه را سوزانده ام او را در آغوشم گرفتم و گریه کردم و از او خواستم که مرا ببخشد. اما دیگر دیر شده بود. ناپدری سنگدل عنوان کرد: به دلیل مصرف مواد مخدر در زمان وقوع حادثه حالت طبیعی نداشتم و چنین اتفاقاتی رقم خورد وگرنه هیچ انسانی چنین کاری با یک کودک 8 ساله نمی تواند بکند. بازپرس آذرتاش خطاب به حمید عنوان کرد که بینی و دو دست هانیه شکسته است شما با چه وسیله ای دستان او را شکسته اید که حمید مدعی شد که به هیچ عنوان شکستگی دست و بینی هانیه را قبول ندارم.

بازپرس پرونده به وی گفت: همسایه ها بارها صدای هانیه و گریه و زاری او را شنیده اند چه دفاعی دارید، حمید جواب داد: این موضوع صحت ندارد زیرا در آن خانه پدر و مادر من و برادرم با 5 فرزندش زندگی می کند اگر هانیه گریه و زاری می کرد آنها پیش از همسایه ها صدای او را می شنیدند. بررسی بیشتر پرونده به جلسه آینده موکول شد.