آرشیو دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۱۰
شهرستان ها
۱۱

مدیرکل آموزش و پرورش همدان: فرهنگیان مجرد سرپرست خانوار می توانند درمسکن مهر ثبت نام کنند

همدان- خبرنگارکیهان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: زنان فرهنگی مجرد با بیش از 35سال سن، به عنوان سرپرست خانوار، مشکلی برای ثبت نام و درخواست مسکن مهر ندارند.

عباس حسنی محتشم در بازدید از پروژه های مسکن مهر فرهنگیان همدان افزود:همچنین مردان فرهنگی مجردی که گواهی سرپرستی و کفالت قانونی پدر و مادر خود را ارائه دهند، از مزایای مسکن مهر بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: براساس پالایش متقاضیان از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی همدان، 114نفر فرهنگی مجرد و 108نفر با سابقه مالکیت، از ردیف متقاضیان خارج شده اند که در صورت اعتراض به این امر، این همکاران می توانند با ارائه مدارک لازم، اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه، رفع مشکل مسکن فرهنگیان یکی از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش درسال جهاد اقتصادی است، اظهار داشت: پروژه مسکن مهر فرهنگیان همدان در مقایسه با سایر پروژه های این طرح دراستان، از لحاظ امکانات و تجهیزات به کار رفته و نیز نوع بنا و فونداسیون، وضعیت بهتر و برتری دارد.

حسنی محتشم اعلام کرد: درحال حاضر یک پروژه 144واحدی و یک پروژه 288 واحدی مسکن مهر فرهنگیان دردست ساخت داریم که مجموعا 432 فرهنگی فاقد مسکن استان از آن بهره مند خواهند شد.