آرشیو شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۴۷۹۷
ایران زمین
۲۳

ساخت مجتمع خدمات بازرگانی در حاشیه سفیدرود

گروه «ایران زمین» مجوز ساخت مجتمع خدمات بازرگانی در حاشیه سفید رود و خارج از بستر این رودخانه در منطقه رودبار گیلان صادر شد.

سیف الله آقابیگی مدیر عامل آب منطقه ای گیلان در گفت و گو با فارس، با بیان این که ساخت این مجتمع در جهت توسعه زیر ساخت های استان است، اظهار داشت: پس از حضور استاندار گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار و تاکید و پیگیری وی مبنی بر برطرف کردن مشکل تجاری مردم منطقه و تسریع در ساخت بخش ناتمام آزاد راه رشت - قزوین در محدوده رودبار، مجوز ساخت مجتمع خدمات بازرگانی از طرف سازمان آب منطقه ای گیلان صادر شد. وی تصریح کرد: مجوز ساخت این مجتمع با رعایت ضوابط و در چارچوب مقررات قانونی وزارت نیرو بوده و کارشناسی های دقیقی که از طرف شرکت مذکور به عمل آمده نشان می دهد ساخت این مجتمع در حاشیه خارج از بستر 25 ساله رودخانه سفید رود، هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

آقابیگی،شرایط خاص اقتصادی منطقه رودبار را یکی از دلایل عدم تکمیل آزاد راه رشت - قزوین در محدوده رودبار و حاشیه رودخانه سفید رود عنوان کرد و افزود: با صدور مجوز ساخت این مرکز خدمات بازرگانی، مشکل بازاریان و مردم این منطقه برطرف می شود.