آرشیو سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۰، شماره ۷۳۰۵
صفحه آخر
۲۴

رویدادهای فرهنگی وهنری

«یک خبر و چند نظر» عنوان برنامه ای از رادیو آذری برون مرزی است که حوادث و اخبار مهم منطقه را از دیدگاه کارشناسان داخلی و خارجی تحلیل می کند.این برنامه به مدت 10 دقیقه روزهای دوشنبه از رادیو آذری برون مرزی در حال پخش است.

همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه - ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع)، امام زین العابدین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)- جشنی با عنوان«عطر فردوس» در فرهنگسرای شفق برگزار می شود.

فرهنگسرای هنگام، به مناسبت گرامیداشت اعیاد سوم تا پنجم شعبان، امروز، برنامه«خوشنویسی و نیایش» را برگزار می کند.

فرهنگسرای فناوری اطلاعات همایش اختران سعد ایران زمین (گذری بر تاریخچه ستاره شناسی در ایران) را برگزار می کند. این برنامه امروز ساعت 15 برگزار می شود.

فرهنگسرای آی تی با مشارکت گروه فنی مهندسی توسعه اندیشان کارگاه برنامه ریزی و کنترل پروژه را برگزار می کند.

مدیر کتابخانه استاد حکیمی گفت: دبیرخانه ترویج فرهنگ مطالعه شهر تهران، در فصل تابستان، طرح ارائه خدمات کتابخانه ای را در بزرگ ترین کتابخانه جنوب غربی پایتخت برگزار می کند.

محل برگزاری آزمون کتبی سیزدهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی استان تهران از سوی اداره ارشاد شمیرانات، مرکز تربیت معلم شرافت اعلام گردید. داوطلبان بایستی با در دست داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی راس ساعت 30/8 روز جمعه 17 تیرماه در مرکز تربیت معلم شرافت واقع در خیابان انقلاب، بین چهارراه ولی عصر و کالج – کوچه سعید حضور یابند.

پنجمین دوره آموزش تصویربرداری آغاز به کار کرد. بنا برگزارش روابط عمومی شرکت فرهنگ فیلم تهران دوره آموزشی تصویربرداری 72 ساعت است که به صورت 24 جلسه سه ساعته به هنرجویان آموزش داده می شود. این دوره به مدت 3 ماهه می باشد و روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت 20:00 – 17:00 برگزار می شود.