آرشیو پنجشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۳۱۹۴
ورزشی
۱۸

عزیز محمدی: هنوز برای سرمربی تراکتورسازی کارت مربیگری صادر نشده است

قلعه نویی: به خودمان باختیم

امیر قلعه نویی با وجود این که در دیدار تراکتورسازی با صبا روی نیمکت تیمش نشست؛ اما این حضور با مجوز موقت صورت گرفت و او برای صدور کارت مربیگری اش باید تعهدنامه مالی سازمان لیگ را امضا کند.

عزیز محمدی، رئیس سازمان لیگ با بیان این که قلعه نویی با مجوز موقت روی نیمکت نشست، گفت: پس از اصلاح قرارداد براساس سقف در نظر گرفته شده و همچنین تعهد جعفری، مدیرعامل باشگاه، برای قلعه نویی گواهی موقت صادر شد؛ اما برای صدور کارت باید قرارداد قلعه نویی براساس سقف قرارداد نهایی شود و او تعهدنامه و تضمین نامه را امضا کند. در نشستی نیز که با قلعه نویی داشتیم، او قبول کرد که سقف را رعایت نکرده و پذیرفت قراردادش براساس سقف قرارداد سازمان لیگ تنظیم شود.

به هر ترتیب قلعه نویی پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل صبا با تایید این مطلب که با مجوز موقت روی نیمکت تیم نشسته است، از عملکرد شاگردانش در این دیدار انتقاد کرد و گفت: تیم ما چندان هم بد نبود و چند موقعیت خوب ایجاد کرد و دو گل زد و چند گل هم نزد؛ اما گل هایی که خوردیم گل های خنده داری بود که روی اشتباه های فردی دریافت کردیم.

قلعه نویی با بیان این که تراکتورسازی مقابل صبا به خودش باخت، اظهار کرد: ما باید هرچه زودتر نقاط ضعف و اشتباهاتی را که در بازی با صبا مرتکب شدیم، برطرف کنیم. ما این بازی را به خودمان باختیم.

وی اشتباهات امیرحسین صادقی در این دیدار را بیشتر از حد معمول دانست و تاکید کرد: یک بازیکن ممکن است در یک بازی روز خوبی را پشت سر نگذارد؛ اما تیمی که می بازد همه مقصر هستند و مقصر اصلی این باخت من هستم و باید بگویم همه مان ضعیف بودیم.