آرشیو پنجشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۳۱۹۴
ورزشی
۱۸

راه آهن واقعی را بعد از هفته چهارم خواهید دید

دایی: هواداران فقط پرسپولیس را تشویق کنند

در همان بازی اول با ملوان مشخص شد که سایه علی دایی بر نیمکت فنی پرسپولیس سنگین است و حمید استیلی باید با این مساله به نوعی کنار بیاید، هر چند که سرمربی این فصل راه آهن از هواداران پرسپولیس می خواهد که تنها تیم خود را تشویق کنند.

سرمربی راه آهن که از نتیجه مساوی به دست آمده در مقابل ذوب آهن خرسند به نظر می رسید، درباره تشویق خود از سوی هواداران پرسپولیس در دیدار سه شنبه شب پرسپولیس و ملوان، گفت: من خودم را مدیون پرسپولیس می دانم و دست تک تک هواداران این تیم را می بوسم، اما آنها باید بدانند اسم پرسپولیس بزرگ تر از دایی هاست و بهتر است تیم خود را تشویق کنند، زیرا با این کار به تیم پرسپولیس ضربه می زنند.

وی در عین حال با اشاره به این که تنها دو هفته فرصت برای آماده سازی راه آهن در اختیار داشته است، از نتیجه به دست آمده در مقابل ذوب آهن ابراز رضایت کرد و گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مساوی 22 برای ما شروع بدی در لیگ نبود و بازیکنان با غیرت بازی کردند.

دایی اضافه کرد: در جریان بازی 2 اشتباه فاحش داشتیم و روی همان توپ ها 2 گل خوردیم وگرنه می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. با این حال تساوی برابر تیم بزرگ ذو ب آهن کمتر از برد نبود. دایی با بیان این که راه آهن تیم خوبی دارد، گفت: تیمی که می تواند به ذوب آهن که در آسیا کمتر گل می خورد 2 گل بزند و موقعیت های گل ایجاد کند، تیم خوبی است. ما تیم خوبی بسته ایم و در آینده نیز بهتر خواهیم شد. بازیکنان نیز در تمرین های پیش فصل سنگ تمام گذاشتند. ما به این فکر می کنیم که در آینده با راه آهن کارهای بزرگ انجام بدهیم. از هفته چهارم به بعد راه آهن واقعی را خواهید دید.