آرشیو پنجشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۳۱۹۴
ورزشی
۱۸

ابهام در صدرنشینی سایپا

هرچند سایپا با توجه به پیروزی 3 بر یک مقابل مس سرچشمه عنوان صدرنشینی را در پایان روز نخست رقابت های لیگ برتر از آن خود کرد، اما تردید درباره محرومیت یکی از بازیکنان این تیم، این صدرنشینی را با ابهام هایی روبه رو کرده است.

اسحاق سبحانی که فصل گذشته در عضویت همین تیم مس سرچشمه بود ظاهرا در شرایطی در اولین مسابقه برای سایپا به میدان رفته که در انتهای فصل گذشته با محرومیت روبه رو بوده.عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا محرومیت بازیکنان از فصل گذشته همچنان باقی است گفت: «اگر بازیکنان در بازی آخر فصل گذشته سه اخطاره شده باشند، اخطار های آنان برای آغاز فصل بعد در نظر گرفته نمی شود، اما اگر بازیکنی در آخرین بازی لیگ با کارت قرمز روبه رو شده باشد نمی تواند در نخستین دیدار فصل بعد بازی کند.

البته باشگاه سایپا هم دفاعیات خاص خودش را دارد. مجید صالح، سرمربی نارنجی پوشان درباره این خبر که اسحاق سبحانی به دلیل محرومیت نباید در بازی اول این تیم به میدان می رفت، عنوان کرد: «نماینده باشگاه یک روز قبل از بازی به سازمان لیگ رفت، ولی استعلامی که توسط عزیز محمدی صورت گرفت مشخص شد که این بازیکن هیچ مشکلی برای بازی کردن نداشته و اخباری که درباره باخت سه بر صفر ما اعلام شده درست نیست.